Wiadukt oddanej do użytku obwodnicy w widoku z kierunku wschodniego.
Zwracają uwagę osłony na wiadukcie (kiedyś osłona przed dymem parowozów) te zamontowane są nie symetrycznie, czyżby odrazu dla drugiego toru, który rozebrali sojusznicy w 1947r.
Takie osłony bardziej kojarzą mi się z liniami zelektryfikowanymi. Słyszałem o planach elektryfikacji linii podsudeckiej. Może już się powolutku przygotowują?
Na razie to tylko plany, projekty czy inne badania. Ministerstwo Infrastruktury w 2017 udzieliło pewnych informacji na ten temat. Oto fragment:
"Niemniej mając na uwadze znaczenie magistrali podsudeckiej dla rozwoju gospodarczego i spójności społeczno-gospodarczej regionu, PKP PLK S.A. analizuje zasadność realizacji dodatkowych zadań na ww. linii w ramach projektu pn. „Prace na linii kolejowej nr 137 na odcinku Kędzierzyn Koźle – Kamieniec Ząbkowicki – Legnica wraz z elektryfikacją” w perspektywie finansowej po 2021 roku."